Silverring med polerad Diabas

Den som tycker om Diabas kanske som jag blir förälskad i denhär ringen. Jag har låtit en kraftig silversarg löpa runt för att hålla fast stenen och för att låta silvret lyfta fram den polerade Diabasen. 
Igår hade jag möte med Galleri Gustus, ett mycket vackert galleri beläget centralt i Malmö, vid lilla torg. 
De supertrevliga galleristerna besökte G:a Transformatorn i ett kallt Gylsboda.
Gissa om jag är glad att de vill ha av mina saker på sitt underbara Galleri!! 
Bl a mina insekter flyttade med dem till Malmö. Lycka!!
På tal om insekter.. Denhär jätteflugan landade i hästhagen.
Hästarna bryr sig inte speciellt mycket om den.
Det känns som igår förra gången den var här när vi var uppe på rundflygning, men då var det betydligt varmare. Och Lexi var pytteliten! 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback