Nya medverkande i Gylsboda Festival, flera örhängen i Diabas & silver & en vacker ros

Flera glädjande nyheter, gällande Gylsboda Festival:
http://www.ekojullan.com kommer att medverka! Vi kommer alltså att kunna njuta ekologiska smoothies & annat gott & nyttigt ekogrönt. 
Vi fortsätter på hälsotemat & jag är glad att kunna berätta att även http://bjarkahalsan.se kommer att medverka med naturliga hälsoprodukter och som grädde på moset kommer Eva Andersson med egenproducerad honung. 
Konst blandas med musik & hälsa, en dag för både kropp & själ. Skogscafét kommer att bjuda goda kakor, hos Ekojullan kan man välja nyttigt gott & Linnea Gryler kommer att grilla gott vid grillplansen. Med andra ord, något för alla smaker.
Flera spännande deltagande konstnärer presenterar jag i nästa blogg, innan jag släpper affischen med hela gänget som är klart såhär långt.
 
Örhängena jag la ut för lite sedan har jag fått många frågor efter flera likadana. Likadana skall det ju inte vara, jag vill ju att alla skall få vara ensamma om sitt smycke. Men jag har gjort några olika på samma tema, ganska nätta & inget lim ;) Här i nya örhängeshållare som var med bland displaymaterialet jag köpte in efter den danska guldsmedjan som lagt ned.
Vår envisa influensa har kommit på nytt besök, vi gick på tredje varvet när Max knockades av hög feber igen i måndags. 
 
Ikväll har jag guidat i Svarta Bergen. Ett härligt sällskap som hade nära till skratt. Efter en kul guidning blev jag glatt överraskad då sällskapet gav mig denna vackra ros. Tack!!
Nu önskar vi en trevlig helg med hopp om mera sol & mindre regn.
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback