Silverblommor med Diabasmitt som örhängen.

Nu är det lätt att hitta inspiration ute i naturen som sakta vaknar av vårsolen som värmer så gott. 
Visst känner man själv att allt går lite lättare när ljuset kommer tillbaka efter långa mörka hösten & vintern!? 
Now it's easy to find inspiration in the nature that slowly wakes up with the lovely spring sunshine.
I certainly think that everything goes so much easier when the light comes back after the long dark autumn & winter!
 
Då kan det väl kännas fint att låta öronen blomma ikapp med vårens tidiga blomster ;)
Flowery earrings to catch up with the spring flowers ;)
Jag har hamrat silvret i blommorna jag gjort & så fattat in en polerad Diabaskula i mitten.
I´ve hammered the silver in the flowers I made & put a polished diabase bead in the middle.
 
Planering pågår för årets Gylsboda Festival.
Skriv in 1 augusti i kalendern, så kommer det mer info efter hand som deltagarna blir klara. Jag kan redan avslöja att det kommer att bli ännu större än tidigare år!
I´m working on the planning for this years Gylsboda Festival.
Enter Aug. 1 in the calendar, more information will show up here step by step. Already today I can reveal that the event will be even larger than in previous years!
 
Nu skall jag ut & dra igång vinkelslipen igen, älskar när jag kan stå ute & jobba när solen skiner!
Now I´m going out to work on my stones, I love it when I can be working outside when the sun is shining!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback