Silverring med infattad Diabas

Idag kom den efterlängade sommarvärmen äntligen på besök. Underbart!!! Det känns i kroppen efter en lång dag av utomhusarbete, hade det inte varit för nack- och huvudvärken hade det varit en behaglig trötthet. En sväng med godingarna har det också blivit. De behöver motionen- precis som jag. Jag kämpar på med mina små joggingrundor, fortfarande inte varken långa eller snabba, men ändå ;)
En kund från Danmark köpte det här halsbandet för ett tag sedan & önskade då en tillhörande ring.
Nu hade jag ett förslag klart.
Idag levererade jag den tillhörande ringen. Hoppas bäraren kommer att trivas i sitt set.
Danmarks nationaldag idag, det har märkts att det har varit extra ledigt för endel i grannlandet,  på antalet danska besökare jag haft under dagen.
Ikväll fick jag rycka in & hjäpa till med kiosken på Bilbingot som bl a fotbollsklubben anordnar. Jag är förbluffad över hur många människor som kommer till Lönsboda en fredagskväll för att spela bilbingo! 
Önskar alla en trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback