Vi hörs i etern på måndag!

Dagens stora överraskning för mig blev när telefonen ringde & det var från Radio Kristianstad. Frågan var om de fick lov att komma till mig & sända från Transformatorn på måndag. De vill intervjua mig om mitt skapande. OM de får! Jag blev ju jätteglad! Så vi hörs i etern på måndag fm :) 
 
Idag har jag tagit itu med en beställning där ena sidan av en större Diabas skall vara polerad. Polerat ute i vackert väder hela fm.
På ovansidan skall det vara tre urtag för en träkonstruktion. Myckt arbete kvarstår på den, som synes. 
Har bakat lite till skogscafét
 innan det var dags att bege sig till Snapphanevallen & hjälpa till med Superbilbingot hela em & kvällen. Bilarna bara vällde in, rekordmånga besökare & ett riktigt lyckat evenemang för arrangerande föreningar. Kul!
Nya kiosken som bl a Mats hjälpt till med invigdes.
 Nu är jag trött som en gnu. Eller som en liten Flipper ponny ;) 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback