Välkomna på vernissage på Osby Konsthall

Tillsammans med några av kommunens konstnärer blev jag inbjuden att ställa ut på Osby Konsthall i sommar. Trevligt att ställ ut tillsammans, blev en bra blandning & en fin utställning. Här är info om deltagare, tider osv:
Välkomna på vernissagen!!
 
Vi har haft en trevlig eftermiddag när vi satt den gemensamma utställningen. Spännande att träffa olika konstnärer som arbetar i olika material & tekniker. Kul, kul. Jag är heeeelt såld på Sven-Ingvars snytbaggar
för att inte tala om småkusinerna till apan Göran, aldeles ljuvliga. I bakgrunden syns mitt skåp (stående) & Agnetas smycken i det liggande. 
Agnetas rakukeramik mm är också fantastiska, ni måste komma & kolla! Klockor, skulpturer, nyckelskåp är bara några exempel på hennes fina alster.
Och så är det jag & Kullaro som visar lite av Diabas & silver arbeten. Allt det svarta är ju SÅ snyggt!! Hoppas så klart att det skall falla er i smaken också :) 
Några smakprover från mitt skåp:
 
Men vill ni se mer får ni komma på vernissage, välkomna! Och vill ni se ännu mer får ni komma ut till utställningen i Transformatorn, där jag har mycket mer än smakproverna på Osby Konsthall.
 
Efter att ha tillbringat hela eftermiddagen inne på konsthallen var det skönt att komma ut i sommarvärmen. Nu hade jag sagt till Max att jag skulle gå med honom & bada när jag kom tillbaka, så då fick jag ju göra det.. Hyyyyy, så kallt! Men uppfriskande :) Bästa badplatsen, med finaste vattnet. Gamla berghålan i Gylsboda. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback