Sommar, härliga besökare & nya smycken, så klart i Diabas & silver.

Ja men nu börjar det ju likna något! Sommarvärme på riktigt, ljuvliga dagar för utomhusarbete, långa ljumma kvällar för det samma. Badarna börjar strömma till i det gamla stenbrottet, det hörs tjoande, plaskande & glada rop när ungdomar hoppar från de höga Diabasväggarna ner i djupet. Sommar!!!
 
Queenia har haft planeringsmöte, en trevlig morgon vid stenbrottet. Anna, Anita & Sofie klurar på höstens program- och så jag med, fast jag står bakom kameran.
Jag fick passa på att visa sommarutställningen i G:a Transformatorn, här är det Anita som står bakom kameran, tackar för bilden!
Sedan fortsatt möte & fika på fantastiska Café Kronan i Lönsboda. Härlig miljö, trevlig personal, massor av gott att välja bland. Rekommenderas varmt.
Ett glatt gäng med besökare i Transformatorn idag passade på att njuta av platsen med fika. Även om damerna 
blev förfärade av ungdomarnas tilltag att hoppa från kanten där i bakgrunden tyckte de att platsen bjuder en härlig atmosfär.
Här snackar vi go´ fika & jag blev också bjuden :) Tackar för det!
Men nu ser det ju ut som jag bara har fikat mig igenom de senaste dagarna. Riktigt så är det ju inte. Jag jobbar på för fullt för att hinna klart med några smycken till att ha med på utställningen på Osby Konsthall.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback