Diabas & silverblomma i knopp, på väg att slå ut.

Nu är det lite galet för att få allt klart till Gylsboda Festival.
Några beställningar som är lite större arbeten väntar på att bli klara.
Jag har börjat så smått med att baka till skogscafét.
Men..
När det är så mycket måsten som skall bli klara. Vad gör jag då? Jo, något heeelt annat. När det är mycket beställningar & så som skall göras klart på ett visst sätt, då bara måste jag bryta av ibland & bara skapa något som jag känner för. Och efter denna kalla vår där blomknoppar långsamt slagit ut kände jag för att göra en Diabas & silverblomma i knopp, på väg att slå ut. Såhär blev den. 
Idag har det hunnits med ett Queenia möte & en snabbrunda till utställningen på Osby Konsthall med Anita efter mötet. 
Ikväll blev vi bjudna till en supertrevlig kväll med alldeles för mycket god mat med goda vänner från både när & fjärran.
Sen får det bli jobb ut på natten när det slarvats innan på dagen.
 
Ett problem just nu är grannhuset som jag måste passera varje gång jag skall bort till Transformatorn, eller för all del vad jag än skall. Jag möts då av denhär synen. 
Ja, ni förstår problemet. Jag får ju skaffa skygglappar för att klara av detta, att passera utan att plocka med hela högen hem. De är ju sååå söta! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback