Strejk hos de inneboende & annons i Osbyrevyns program blad

Idag strejkar våra små inneboende. Kallt & regningt, de bara vägrar vara med ute & jobba. 
Today our small tenants refuses to go with me to work outside. It seems like they dislike the cold and rainy weather even worse than I do. 
 
Mitt öga är inte riktigt ok efter bataljen med stenflisorna, så jag gör djuren sällskap & sätter mig inne med bokföringen istället. 
My eye isn´t really ok after the battle with the stone splinter, so I make the animals company inside, working with my bookkeeping for a while.
 
För er som varit eller skall gå och se Osby Revyn: Missa inte att spara min annons i programbladet att ta med när ni vill shoppa loss här :) 
For those of you who have been or will go to see the Osby revue: Please save my ad in the program to bring when you want to go shopping here :)
 
Tackar Mi, lilla hundens matte, för hjälpen med att utforma annonsen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback