Magisk träff hos Landshövdingen på residenset.

Nu strular det så jag kan inte ladda upp nya bilder till bloggen. Så idag blir det bara några rader. 
Gårdagen var fantastisk!! Jag är fylld av energi efter en dag smockfylld av möten med intressanta människor. 
Middagen hos vår underbara Landshövding på det vackra residenset var verkligen magisk. 
Landshövdingen fick alla att känna sig välkomna och bekväma, så stämningen var på topp och många nya kontakter skapades. Människorna, maten, miljön, hela upplevelsen var på gränsen till overklig! Och jag är så tacksam för att ha fått uppleva detta, stort tack till Landshövding Margareta Pålsson som gjort detta för oss!! Det kommer absolut att leda vidare till nya spännande samarbetsmöjligheter. Jag träffade fantastiska kreativa företagare, mestadels kvinnor, där vi utbytte erfarenheter och tankar. Många kvinnor gjorde stort intryck på mig med sina berättelser, ingen nämnd & ingen glömd. Men wow så häftigt!! Bilder kommer, när tekniken vill vara med mig. Nu skall jag försöka arbeta ikapp med allt annat som halkat efter med bokföring & annat, medan vi varit utan uppkoppling till omvärlden.
Önskar er alla en skön helg! 
 
Now it´s messing so I can´t upload new pictures to the blog. So today you´ll have to do with just a few rows.

Yesterday was awesome!! I´m full of energy after a day filled with meetings with interesting people.
The dinner at our lovely Governor at the beautiful residence was truly magical.
The Governor made everyone feel welcome and comfortable, so the atmosphere was wonderful and many new contacts were made. The people, the food, the envionment, the entire experience was on the verge of unreal! And I´m so grateful to have experienced this. It will certainly lead to new exciting opportunities for collaboration. Pictures will come, when the technology will be with me. Now I´ll try to work up with everything else that lagged behind, like accounting and other things, while we have been without connection to the outside world.
Wishing you all a great weekend!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback