Diabasörhängen med silverkedja

Oj!! Jag är överväldigad! Jag som inte fyllt år sedan vi fick Max :) Men när jag kommer hem efter dagens spännande innebandy står det blommor utanför dörren, på altanen & tom i brevlådan!! 
Tusen tack för alla fina blommor, det var verkligen oväntat! Och för alla hälsningar, jag är alldeles rörd!
I´m overwhelmed! I haven´t had birthday since Max was born :) But today as I got home from an exciting floorball game there were flowers outside the door, at the porch and even in our mailbox!
Many thanks for all the lovely flowers, it was really unexpected! And thank you for all greetings, I´m mooved! 
Och dessa superfina änglavingar har syrran gjort till mig, visst är de fantastiska!
And these super nice angel wings my sister made for me, amazing aren´t they?!
Lite jobb har det naturligtvis också blivit. Bl a dessa, en variant på örhängen där mattpolerade Diabaser hänger direkt på creoler och med en fin silverkedja som dekoration.
Some work has been done too. A variation on earrings, where matt polished Diabases are hanging directly on the creoles, and I used a fine silver chain as decoration.
Jag gjorde en raw tårta ikväll, så det blev fika som gick hem hos Max också. Och det gjorde den! Botten av nötter, mandel, dadlar & rå kakao och över den en mousse gjord på banan, avocado, honung, kokosolja, vaniljpulver och rå kakao blev riktigt smarrigt.
I made a raw cake tonight, so it was coffee that even Max liked. The ground is made out of nuts, almonds, dates & raw cocoa and on that I put a mousse made of bananas, avocado, honey, coconut, vanilla powder and raw cocoa .
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback