Diabasbrosch med silverinfattning

Så slog förkylningsflunsan till i huset.
Först sonen, sedan sambon (som i vanlig ordning blir sjukast av alla, stackaren..) och jag som lite kaxigt trodde att jag klarat mig åkte så klart också dit.
The cold flu moved in to our house.
First with Max, then Mats (which as usual gets to be the sickest of all, poor thing..) and now it´s my turn.
 
Och som lite grädde på moset..
And as a little icing on the cake ..
 
 
ja, ja, man kan ju inte ha medvind jämt :) 
Rotar fram ett par gamla glas så jag kan jobba vidare i alla fall.
Well, well, can´t have a tailwind all the time :)
I´ve found a pair of old glasses so I can continue my work anyway.
 
Vad tycker ni om broschen som blivit till i veckans feberdimma?
What do you think of the brooch which I´ve made during my fevery week?
 
 
Fick ett mail som gjorde min dag. En dansk familj som undrar om vi satt datum för årets Gylsboda Festival, eftersom de vill försöka planera sin semester så de inte missar det. Tack, vad roligt att det uppskattas!! Jobbar på att spika ett datum snarast.
Received an email that made my day. A Danish family who wonder if we´ve set the date for this year's Gylsboda Festival, because they want to try to plan their vacation so they can visit it. That´s grate!
Working on setting the date as soon as possible.
 
Ha nu en skön helg!
Have a nice weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback