En kula i silver till skytteintresserad son

En härlig jul med nära & kära.
Det är vad jag önskar alla.
 
När flera i familjen kämpat mot svåra sjukdomar blir påminnelsen än starkare att glädjas åt och ta vara på tillfällena. Vi har haft det toppen och firandet fortsätter.
Först skall jag bara snöra på joggingskorna & ta en runda, för att göra plats till ännu mera god mat.
 
Här är smycket jag gjorde till Max i julklapp. Jakt & skytte är ett av hans större intressen, så jag gjorde en silverkula.
Jag är så glad att han tyckte om den! Själv är jag däremot inte alls glad för att han fastnat för just detta intresse.
Jag håller naturligtvis på djuren & gör vad jag kan för dem.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback