HKG på Bäckaskogs slott, samlingsutställning

Nu är utställningen på Bäckaskogs slott klar, kl 10.00 slår vi upp portarna för besökare i morgon, söndag 14 September. Så dagens viktiga uppdrag att rösta hinns med innan (eller efter). Alltid viktigt, men känns extra viktigt i år att rösta för ett sympatiskt & sunt samhälle för oss och våra barn, djuren, miljön och allt annat viktigt som finns att väga in.
Now our exhibition at Bäckaskogs castle is ready, at 10.00 am we open the gates for you visitors tomorrow Sunday, September 14. So the days important missions to vote can be done before that (or after). Always important, but it feels extra important this year to vote for a sympathetic and healthy society for ourselves and our children, animals, the environment and every other important things we must consider.
 
Jag hann inte runt & titta & fota övriga utställares alster idag, men i morgon skall jag göra det så ni som inte kan besöka utställningen får se lite av den här i alla fall. 
På podier & borden här har jag mina saker & på väggen bakom hänger Karin Linderoths underbara tavlor.
I didn´t have the time to look around & take pictures of the other exhibitors' works today, but tomorrow I will, so those of you who can´t visit the exhibition can see at least some of it later on here. On the podiums and tables at the picture, I have my stuff and hanging on the wall behind you can see Karin Lindroth's wonderful paintings.
 
 
Det är premiär för mina nya podier, det blev väl inte så tokigt?!
Här syns även lite av Marina Nilssons vackra tavlor och längre ned Christina Eneströms keramik som också är mycket vacker.
It is the premiere for my new podiums, not so bad I think?! 
Here you also can see a bit of Marina Nilsson's beautiful paintings and further down Christina Eneström ceramics which are also very beautiful.
Jag måste bara visa lille Flipper som stolt körponny. Visst är han söt i sin lilla sele?! Här är det Linnéa som är på besök & skall ut & köra en sväng med honom. Han gillar det verkligen!
I just have to show little Flipper proudly working. Isn´t he cute in his little harness ?! Here is Linnea on her way out for a turn with him. He really loves it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback