Örhängen Diabas & silver, och Diabaslykta till 1:a advent

Hoppas er helg varit toppen & att ni har en skön 1:a advent.
Hope your weekend have been great and that your first Advent weekend has been nice.
 
Jag har gjort lite nytt att ha med på modevisningen på Karins Din Helhet på tisdag, där vi ser fram emot en trevlig visning med mina smycken och affärens snygga kläder i olika kombinationer. Insåg att det var många örhängen som gått åt, så det måste fram lite nya. Ett exempel på ett par nya örhängen jag gjort idag: 
I´ve made som new jewelry to bring to the fashion show at Karin's Din Helhet on Tuesday, where we´re looking forward to a nice show with my jewelry and fashion clothes from the shop in different combinations. I discovered that there were many earrings that has found new homes, so I must make  new ones. An example of a new pair of earrings I made today:
 
 
Flera lyktor behövs också, såhär i adventstid. Och så har jag monterat några av mina knashönor i keramik, på Diabasfot. 
More candle holders are needed now for Advent. And so I've mounted some of my wacky ceramic chickens on Diabase feet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback