Hjärtligt grytunderlägg i Diabas till Mors dag

Har ni planer på att uppvakta mor på mors dag? Kanske skulle hon bli glad över ett hjärtligt grytunderlägg i Diabas?
Mother´s Day is comeing. Maybe she would like a hearty pot coaster out of Diabase?
 
 
Nu är jag ingen förespråkare av stereotypa könsroller, så förslaget kan naturligtvis lika gärna vara för er som vill vara ute i riktigt god tid till fars dag ;) 
Jag är heller ingen förespråkare av mors dag som kommersiell högtid, så en bukett med vilda blommor är ju också ett trevligt alternativ, så klart.
Well, I´m not a proponent of stereotypical gender roles, so this suggestion can just as well be for those of you that want´s to get an early gift for Father´s day.
I´m not a proponent of Mother´s day as a commercial feast either, so of course a bouquet of wildflower is a nice alternative too.
 
Ni bara måste se vilken skönhet jag träffade igår.
You must see this beauty that I met yesterday.
 
 Är hon inte bedårande?! Vi hade en mops när jag var liten & jag tycker de är otroligt söta, smälter som smör & landar alltid kravlandes på golvet/marken när jag möter en sådan. 
Isn´t she adorable?! We had a pug when I was a child & I love them! I melt like butter and always end up crawling on the floor when I meet one. 
 
För övrigt är det mest arbete som dagarna består av. Och fotboll.. För mig som inte är någon fantast egentligen kanske det låter märkligt. Men det är ju skillnad när det är sonen som spelar. Så ikväll hejar vi på pojkarna igen. Denna gång i Nosaby.
Otherwise it´s only work most of the time. Work and football.. That sounds weird I guess, since I never liked football.. But it´s a gigantic difference now, when Max is playing. That makes it really exciting!
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback