Tro, hopp & kärlek

Ute är det gråväder. Småregn. Sådär så man normalt har svårt att uppskatta det. Men om man som jag har problem med värk & en whiplashnacke som golvar mig mellan varven uppskattar jag tom denna gråtrista dag, när jag kan vara uppe & igång. Mer eller mindre har vi väl alla våra krämpor & visst är man glad när det kommer dagar där de gör sig mindre påminda! Det är svårt att känna när man ligger där som en överkörd padda & inte kan annat, men det gör ändå att jag uppskattar en bättre dag mer, tar mindre för givet & försöker tänka efter vad som betyder något på riktigt!
 
Grey dull weather with drizzle outside. Such a day that you often don´t really appreciate. But since I have days beeing knocked out by my whiplashneck and my ache problem, I do appreciate even a day like this, when it´s an ok day with less pain. More or less we all have our ailments I guess, and days when they are less intrusive it´s easy to feel happy! It´s hard to think of during a really bad day, but I think it helps me appreciate better days more, take less for granted and it also helps me think of what´s really importent and what is not.
 
Tro, hopp & kärlek. 
Här kommer de i min tolkning. Det är en tanke med att den senare symbolen är störst.. Om vi hjälps åt att sprida den till allt & alla ska ni se att det händer saker!
 
Faith, hope and love.
Here they are in my reading. There is a thought behind makeing the last symbol the biggest.. Lets pull together in spreading it to everyone and everything and see how things will start to happen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback