På gång..

Då var veckans bästa dag här igen. Fredag. Gött!
 
Min kamera behagar skoja lite med mig & tycker inte att jag skall ladda över bilderna från den till datorn idag, så tyvärr kan jag inte visa det jag hade tänkt. Vi kör en gammal favorit istället:
 
 
Speciellt det mittersta hänget är ett sådant som jag själv blev väldigt förtjust i. Men inte värre än att jag kunde skiljas från det när det blev sålt :)
 
Kaffebryggaren &  mixern bestämde sig också för att sluta fungera här. Så nu har vi uppgraderat med ny mixer & vattenkokare/kaffebryggare. Lite knixigt med kaffebryggaren, men det går bättre & bättre när vi vänjer oss vi den. Man häller manuellt det kokta vattnet i tratten med bönorna, så det gäller att brygga rätt mängd från början, annars blir det som runnit igenom kallt. Men tajmar man bara det rätt så blir det gott kaffe.
 
Mixern är kanonbra, Max (och jag)  frossar i smoothies, han kommer & överraskar oss på kvällen med hallon/mango smoothie & en annan variant var äppel/frusen banan/apelsin. Supergott!! 
 
 
Här är en av Max vitaminkicksmooties
 
 
Önskar er en trevlig helg! Här består den i vanlig ordning till stor del av arbete. På hemsidan http://www.lindbergdiabas.se/ under "Detta händer" har jag börjat uppdatera lite om årets utställningar, det blir ett riktigt roligt år med nya spännande människor involverade. Kul, kul!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback