Hjärtlig uggla i Diabas & silver.

Fredag. Jag minns känslan medan jag hade ett "vanligt" arbete. Fredagskänslan. 
Sedan jag startade eget innebär inte längre fredagen en ledig helg. Men det spelar ingen roll. Det är ändå fredag!
 
Karin & jag har arbetat i veckan & satt ihop en liten broschyr om vårt arbete tillsammans. Inom kort kommer vi att ha sådana klara att sprida.
 
Vi har mycket att ta ställning till, tex hur mycket skall vi satsa på utställningar utomlands. Det är naturligtvis smickrande och lockande att vi får möjligheten att resa och visa vår konst & hantverk, men samtidigt kostar det en hel del, inte minst i tid. Angenäma funderingar att ta itu med.
 
Under tiden arbetar vi på inför alla utställningar vi redan har planerade under året. Fågelutställningen på Öland får ha med en uggla till. En hjärtlig sådan :) Hjärtan som slår för djuren! (Jag har ju tjatat om Djurens Parti som jag är så glad över att kommer in & ger djuren den röst de så väl behöver, där Ugglan är en fin symbol).
Jag är så glad för alla som engagerar sig för djurens bästa.
Har ni läst att Shell backat under veckan, de kommer inte att borra efter olja i arktiska Alaska- än i alla fall. Och flera större företag plockar bort palmolja ur sina produkter, för att inte bidra till skövlingen av regnskogarna. Glädjande!! 
 
Hurra, gnäggar Macko. Mera sådant, hoppas vi! 
 
Önskar er en skön fredag & en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback