Silverhalsband med hjärta i handsmitt silver med rått Diabashjärta

Nää, jag har inte varit nöjd med mina senaste alster. Tog mig en rejäl funderare & kom fram till att jag skall göra något helt på känsla. Det har varit mycket att göra på beställning & mycket som skall passa in i ett visst tema. Missförstå mig inte, det är kul & bra, men lite tappar man skaparglädjen på vägen. Så nu skall jag göra ett armband, helt förutättningslöst. Satte igång med det igår & det är så jäkla roligt. Tillbringade verkligen hela dagen & långt ut på kvällen i verkstaden & det var bara roligt. Så får vi se när det väl blir klart vad resultatet blir.
 
Nu närmar vi oss Alla Hjärtans Dag. För den som vill vara lite extra hjärtlig till sig själv eller någon annan har jag lite olika varianter. Denna gjorde jag också klart igår:
 
Det blev naturligtvis paus från arbetet för lite djurpyssel. Här ser ni hela gänget äta lunch vid stallet:
 
Stor & liten, visst är de söta ihop!
 
 
och Sensi fick en busrunda i snön med bästa kompisen Snygg-Nero.
 
 
Nu skall jag ut & fortsätta med armbandet, medan sonen är iväg & åker skidor med kompis & pappa. De var ute & gjorde spår igår, när jag var tråkig & bara jobbade. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback