Silverblomma med Diabasmitt

Nästa vecka kommer en tekniker ut för att se vad problemet är med vårt bredband.
Under tiden passar jag på att skriva en rad de stunder det fungerar.
Next week a technician will come to help us find out what´s wrong with our broadband. Meanwhile I take the opportunity to write a row on the moments that it works.
 
Denna silverblomma med polerad Diabas infattad i mitten har jag just fått klar i verkstaden. 
This silver flower with a polished Diabase I just finished.
 
 
 
Solen sken igår, men vindarna var kalla. Vackra dagar, här sitter Sensi & njuter av utsikten i den gamla berghålan. På kvällen slog det till & började snöa, det var mindre trevligt.
We had a sunny day yesterday, but the wind was cold. Sensi enjoed the sun by the old quarry. In the evening it went snowin, not that nice.
 
 
Får nog vänta ett tag med att flytta ut mitt nya clementinträd. Jag fick det av lilla hunden när han flyttade hem till sin husse igen. Jag tror husse hade hjälpt honom lite att välja. 
I guess my new mandarin orange tree will stay inside for another while. I got it from the little dog when he moved back home, I guess he had a little help from his master with the choise.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback