Romele Konsthall, vårsalong under uppbyggnad.

Här håller vi på att sätta vår utställning på Romele Konsthalls vårsalong. Utställningen är nu redo för morgondagens vernissage. För första gången visar vi bordet & lampan ihop. Berätta, vad tycker ni?? Vi är jättenyfikna på era reaktioner! Ni hittar oss utanför Veberöd, Dörröd 1041.
The exhibition is ready for tomorrow, for the first time the table and lamp are exposed together. Let us know what you think of it!
Smidet av lampan har Mats gjort & han har gjort det bra tycker vi!!
The forge work on the lamp is done by Mats, well done we think!!
Med mycket tillmötesgående galleriföreståndare fick vi rejält med utrymme. Karin har fyra skärmar med vackra tavlor och jag fick bre ut mig med podire, glasskåp & bord långt ut i gången.
With very courteous art gallery managers we got hugh space for our arts.
 
 
I morgon är det alltså vernissage. Vi stannar kvar till påskafton, sedan åker vi hem till familjen & firar påsk. Galleriet håller sedan öppet med personal som tar hand om alla besökare.
Varmt välkomna! Jag har bakat små godsaker att locka med, utöver konsten ;) 
Welcome to the vernissage tomorrow. I´ve baked small good bits for you visitors. 
Något litet sött slinker alltid ner, tycker Tildahönan.
There´s always room for a little goodie, so thinks even our little hen Tilda.
 
 Glad Påsk!!
 Happy Easter!!

Kommentarer
Margareta Juhlin säger:

Ser fantastiskt ut! Önskar att jag vore där. Jag bodde ju i Veberöd innan jag flyttade till Lönsboda. Lycka till med er utställning!
Margareta J.

Svar: Tack snälla!! Omgivningen kring Veberöd är verkligen vacker!! Hoppas du också har en fin påsk med många besökare som tittar på din fina konst! Kram!
Pia Lindberg

2014-04-18 | 09:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback