Annons & polerad dekorationsdiabas.

Såhär ser min annons i Lönsbodabladet ut.
This is my ad in the Lonsbodapaper.
 
 
Det är mycket på gång nu, så det blir en snabb blogg efter en lång dag. Ett intressant studiebesök på Osby silversmedja har vi haft ikväll.
It´s a lot in the pipeline right now, so this will be a quick blog after a long day. Tonight we´ve been at the Osby silver smithy for an interresting study visit.
 
Dagen har gått i polerandets tecken. En bit på väg, men en bra bit kvar. Det är en kund från huvudstaden som önskat en dekorationssten modell större.
I keep on working on the big decoration Diabase that a customer from Stockholm has requested. 
 
 
 
 
 
 
 
 
I morgon skall jag polera vidare, innan vi skall sätta vårt lilla bidrag till utställningen i Ubbaboda. Håller tummarna att keramiken hinner bli bränd i tid!
Tomorrow I´ll continue the polishing, before we´ll go to set the exhibition in Ubbaboda. I keep my fingers crossed that the ceramics will be ready in time.
 
Denna lilla skönheten såg jag på morgonens djurrunda. Den ställde upp på en riktig porträttbild, tillät mig krypa ända upp i ansiktet på den med kameran! Hade jag aldrig gått med på!
I met this little beautie on todays morningwalk with the animals. I was allowed to take a real close-up. I´d never had agreed upon that myself!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback