Silverfjäder med rå Diabas

Inser att vi i mångas ögon bor lååångt ut i ödemarken, när trevliga besökare från ett grannland ringer och undrar om de verkligen skall köra in på den lilla, lilla vägen ;) De hittade i alla fall rätt och frun fick sitt halsband. Härligt.
 
Karin har varit här idag & hämtat allt jag hade på fårtemat. Nu åker de till Öland på stora skördemarknaden. Önskar Karin & Anders lycka till & tackar för att mina saker får följa med! Bäää!
 
Nu har jag skissen klar inför kvällens silversmide. Skall bli kul att vidareutbilda & gå in på mer större objekt, så som den vas jag nu skall börja på.
 
I lilla verkstaden har jag värmt upp silversmidandet med ett nytt hänge. Minns ni änglavingarna jag gjorde?
 Jag tyckte om den lilla fjädern som jag gjorde till hänget, och spann vidare på den. 
Så det blev ett hänge med en fjäder, där fjädern denna gången får spela huvudrollen.
 
och med en rå Diabas hängande under, som pricken över (under) i:et 
 
 
Idag får alla fina pojkarna titta in på bloggen. Visst är de ljuvliga, var & en på sitt sätt.
 
Gnägg ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback