Semesterhelg!

Jösses så mycket folk som trängdes på GeKå´s denna helg!! Kolla vilket vimmel av människor!
 
Men på kvällen hade vi det lugnt & fint i stugan. Vi hade seriös ostprovning, lite vin till det, mycket trevligt..
 
..ända tills syster Åsa plockade fram ett spel hon köpt. Apbingo. Och jag blev beskylld för fusk! Bara för att jag råkade på att vara bäst & vinna ;) Dåliga förlorare! Jag skulle väl ALDRIG fuska inte :) Ser ni den fula markern mellan den röda & blå apan? Det är gorillaskit, som man kunde lägga på motståndarens bricka för att stoppa dem från att få bingo. Naturligtvis kom där en skit från storasyster på min bricka. Hm.
 
Den slutsats personalklubben drog häromdagen efter vår trendspaning, att det är ugglor som gäller nu, blev verkligen bekräftad i Ullared. Det var ugglor på längden & tvären där. Så jag var nog rätt på det när jag gjorde denhär innan vi åkte
 
Tänker att man kan göra sådana & gravera t ex ett namn bredvid, som kommande studentpresenter eller liknande.
 
Har fått glada rapporter från Karin på Öland, där helgen har gått strålande. Kul, kul!!
 
Tackar damerna för en kul helg! I morgon skall jag till sjukgymnast & se om den mördande värken i ryggen/benet kan lugna ner sig lite. Och så blir det klippning & på kvällen klassmöte. Men lite jobb skall nog hinnas med mellan varven. Och en massa djurmys, har ju varit klent med det i helgen.
 
 

Kommentarer
SandraA säger:

Jag kan ge dig den Pia, något ska alla få känna att de är bra på. Din grej är (att fuska) Apbingo... ;)
Tack igen för i helgen, det var verkligen kul :) Attans att du inte inte heller hittat mina berlocker, vilket mysterium... har lite svårt att släppa det.
Nu är det dax för mig med att uppdatera bloggen innan läggdax. <3

Svar: Hm.
Pia Lindberg

2013-09-29 | 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback