Lite av varje

Trevlig förmiddag i Svarta Bergen, med småländska besökare. Regnet hängde i luften, men det höll sig borta.
Efter kaffe med alltid lika trevliga personalen skulle jag hem & jobba. 
Stötte på en kompis på vägen hem, som jag inte träffat på länge. Så fastnade jag där med en kopp kaffe till ;) 
Mycket trevligt & skönt att ta det lite lugnt med den skraltiga ryggen.
Lite jobb hann jag sedan med, innan det var dags att köra Max till sjukgymnasten i Osby.
Ikväll får jag ta igen lite jobb, har flyttat in från verkstaden för att förhöra läxa samtidigt som jag knåpar med silver. Bl a gjort ringar i olika storlekar & sorterat upp i påsar. Ringarna anvämder jag att knäppa ihop i olika mönster till att göra länkar till arm- och halsband. Håller på med några olika beställningar av sådana.
 
Akilles inspekterar arbetet noga.
 
 
Här ett par örhängen som jag nog inte visat förut:
 
 
Har fått förfrågan från en återförsäljare om att göra ett förslag till dem med någon enklare produkt. Himlans kul. Skall ta mig en funderare & knåpa på ett förslag.
 
Men nu skall jag göra dagens ryggympa & sedan skriva lite till boken :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback