Samarbete

En glasyrugn igångkörd, så nästa vecka är min igelkott & keramiksälen glaserade & klara på keramiken. Igår glaserade jag ett litet älghuvud & en väldigt ful liten tomte, men de kom inte med i denna glasyrugnen. Ett par keramiktavlor gick med i skröjugnen (första bränningen, före glasering) och så började jag på med ett keramikfårhuvud som skall sitta på ett Diabasfår när det blir klart.
 
Idag har jag packat min första leverans till "Danske Torpare"!! Vi håller på att starta ett samarbete där en presentation och ett par varianter av halsband kommer att publiceras hos dem. Jag är mycket glad och tacksam över samarbetet. Jag kommer att länka så ni får se, när allt är på plats på deras hemsida. 
 
 
Mycket positivt som faller på plats nu, härligt! Karin fick besked från Arizona idag att ullkonstnär Aimee Léon kommer att ställa ut med oss andra helgen i augusti 2014 i transformatorn. Då kommer även irländske folkmusikern Declan O Connell och gör en kvällskonsert där. Det kommer att bli amazing!!
 
Leveransen postade jag idag när Max & jag körde till sjukgymnasten. Vi har haft ett träningspass på eftermiddagen så jag är helt slut, ryggen är så plågsam. Men jag är glad över allt spännande som händer, så jag skall inte klaga.
 
I morgon skall jag guida i vackra Svarta Bergen. Där ser vi också en positiv utveckling med mera öppethållande även under den traditionella lågsäsongen. Glädjande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback