Stor polerad Diabas i ring av silver

Vi är nog en lite udda syn när vi kommer på morgonpromenad, Sensi, Macko, Flipper & jag. Flipper trampade ur bild just när jag knäppte av.
 
 
Efter morgonens runda attackerade jag våra grymt smutsiga fönster. Puh. Det är INTE min bästa gren. Flammigt & randigt & dant blev det. Men trots allt något bättre än innan jag satte igång. 
 
Jag håller på med en ring som jag skall ha klar till utställningen. Med lite finlir kvar ser den ut såhär:
 
Ville ha en riktigt stooor & maffig ring att visa på Galleriet. Diabasen är helpolerad & så har jag gjort en kraftig infattning i finsilver.
 
Ikväll har jag keramikat. Bara två gånger kvar innan jul & mycket som måste göras klart. Det blir två sena måndagskvällar kommande måndagar, känns det som.
 
I morgon skall vi tillbaka till Galerie Frida & jobba vidare med helgens utställning/julmarknad. Hoppas vi ses där!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback