Guidning, sjukling & örhängen

Idag har jag ööövat. På guidning i Svarta Bergen. Jag har enbart varit med vid bussguidningar, men idag gjorde vi en gående övningsguidning. Så nu skall jag vara redo för det också. Tackar C-B för att han tog sig tid idag så jag fick traska med & anteckna. Här avslutar vi med ett styrkelyft:
 
Sensi tyckte det var lite onödigt varmt. Vi är väldigt olika i det fallet. Jag har hittills aldrig varit med om att tycka att det är för varmt.
 
Hon tog en paus hos Krutgubbarna också. Passade säkert på att tjuvlyssna lite på vad det är de pratar om där de står.
 
Sen har jag pysslat om min lille sjukling, Max har fått något influensaliknande. 
Endel jobb har naturligtvis också hunnits med. Örhängen har det blivit idag. Här ett par där jag gjort runda råa Diabashängen & fäst i en liten ormkedja
 
Nu skall jag skriva klart mitt guide-manus, så är jag redo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback