Byrån, med 3 dagar kvar..

Idag har personalklubben sammanträtt, vi har kommit ganska långt med motiveringen till vårt tävlingsbidrag. 
Nybakade chokladscones var kanske inte helt rätt när vi nu skall satsa på att vara hälsosamma.. men gött va´ det ;)
 
 
Försökte väga upp det lite sedan med extra hälsosam middag.. 
 
När vi gjort så långt vi kunde med papersarbetet till tävlingsbidragen övergick jag till handtagen & Karin håller som bäst på att måla. 
 
För att kunna sätta fast handtagen fick jag borra hål.
 
 
Med ett diamantborr och vatten körde jag med handmaskinen. Sedan försänkte jag hålen en aning med toppslipen, eftersom man får sätta expanderpluggar i hålen & då får jag försänka för att de skall ligga jämnt med ytan. 
 
Jag återkommer med bilder på själva byrån senare.
 
GulleFia växer & frodas. Nu är de små fjädrarna utvuxna på vingarna. Piggen på näbben är helt borta nu, den hon hade för att picka sig ut från ägget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback