Byrån fäääärdig!!

Nu blir det inte mycket till bilder för datorn strular & jag ger upp för kvällen (natten..) 
Vi är i alla fall klara & vi har haft en rolig kväll med färdigställandet. Lite målande blev det för mig också på slutklämmen, så roligt att använda pensel igen! Det var ovansidans lavar på byrån & så diktraden runt skivan som jag försökte hjälpa till med. Klockan 12 inatt var vi klara. Nu blir det en spänd väntan på hur byrån kommer att mottagas hos juryn. 
Blir en lite mer utförlig blogg imorn (hoppas datorn är mer samarbetsvillig med bilderna då), nu lockar det med att få sova lite ;) I morgon bitti skall vi på utvecklingssamtal i skolan kl 8.
En bild lyckades jag i alla fall få upp, där ni ser framsidan som hyllar sommarängen som den ser ut med de arter som hotas av försurning & övergödning.
 
 
Lite tokiga kan vi kanske tyckas vara som jobbar nätterna igenom, men vi har roligt. Tom när vi sitter i halvmörker & målar mittinatten så är det kul! Och ni ser så duktig Karin är på att måla.
Tanken med att handtagen är så klumpiga & råhuggna är att de skall ge känslan av naturliga stenar som skall smälta in i bland de vilda blommorna. Men nu är klockan halv två, det var hon igår också innan jag kom isäng. Så nu får det bli natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback