Hjärtligt halsband & "filmintervju"

Nu spurtar vi för att få allt klart till nästa veckas utställning i Helsingborg. Stackars Karin målar Diabas för fullt, trots att influensan fortfarnde inte släppt sitt grepp om henne & familjen. 
 
Nu har jag fått betällning på ett gäng med dubbla saltkar med krok i mitten. Vore käckt med några plussgrader när man skall stå ute & knacka till dem.
 
Ett litet rått Diabashjärta finns också på beställningslistan. Får beta av småjobben inomhus tills det blir lite ordning med värmen ute.
 
Håller på med ett armband, av modell kungakedja. Skall fortsätta med det imorgon. Också inomhusarbete.
 
Ikväll på keramiken har jag glaserat resten av familjen uggla. Pappaugglan som ni sett tidigare skall få fru och två barn. Men han får vänta ensam tills de andra är brända en andra gång.
 
Den bevingade hästen var klar i ugnen ikväll. Skall försöka hinna plåta honom imorgon, så ni får se.
 
Överraskades av ett kul besök idag, från PeamWd som sysslar med webbdesign, hemsidor, panoramabilder mm. Han var ute & gjorde små videopresentationer för marknadsföring. Så det blev en liten inspelning, helt oförberett. Det skulle inte vara tillrättalagt, utan naturligt & spontant. Så med håret på ända blev jag filmad ute vid mitt arbetsbord. Skall bli spännande att se ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback