Nationaldagen

En härlig nationaldag med blå himmel & strålande solsken. 
 
En specialare till utställningen i Gylsboda har jag pysslat med idag. Men den är inte klar, mera knackande i sten återstår.
 
Det är många i familjen & bekantskapskretsen som valt att fylla år just på nationaldagen. Får ursäkta att vi inte hunnit uppvakta alla. Men några har vi i alla fall hunnit med ;) Tackar dem för en trevlig dag!
 
Och så var det möte i byns fiskeförening om framtiden. Allt på samma dag.
 
Jag gjorde en liten blomsterdekoration i Diabas till mammas somriga födelsedagsbukett.
 
Ser ni den lilla humlan ner till höger på bilden, som kom & ville bli bjuden på lite god nektar från buketten?
 
Och här skall ni se en som uppskattar solen lika mycket som jag. Gammelhönan Emla älskar att ligga på sidan & solbada med ena vingen utspänd som en solfjäder. 
 
 
Ikväll är jag rysligt trött. Blir nog en kortvariant av det dagliga träningsprogrammet för att hålla igång ryggen, sen ska det sovas. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback