Hänge med små spår..

Idag har Macko varit praktikant hos mig en stund, när jag knackat Diabas. Fast han blev ganska snabbt otålig. Han tyckte det verkade trist. Fast det är det ju inte alls. Stå & jobba mitt i solen, så gött! Men som häst uppskattar man väl inte samma saker, precis. Sen var jag en sväng hos föräldrarna ikväll & kameran har slunkit ur fickan där, så jag har inte kunnat ladda in bilderna. Hinner jag hämta kameran i morgon så kommer bilderna då.
 
I morgon kväll skall Max spela sin första match, han har börjat träna fotboll. Då skall vi stå vid planen & hejja på, så klart. 
 
Idag har det varit full fart på tillverkningen här. Jag har format till set med hänge & örhängen i droppform. Och så har jag slagit rent bottnarna i ett gäng med ljuslyktor som sedan Max rengjort med högtryckstvätt. Och så är det en ny skål på gång, med ett coolt rufft uttryck. Mer om den senare.
 
Minns ni minidraken Karin skissade hur den såg ut?
 
 
Jag har nu fått fram ett litet fossilt spår från en sådan, som man kan följa en bit på detta Diabashänge.
 
 
Kan ni se framför er hur den tassat fram med sina små, små fötter?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback