Glad midsommar!!

En riktigt goevarm dag har vi bjudits idag. Kvav, fuktig & jobbigt varm tycker många. Underbar, om ni frågar mig. Slipmaskinens kalldusch var inte lika besvärande som annars, då man får ha full mundering med gummihandskar, regnställ & gummistövlar.
 
 
Klumpen jag polerar på är klar nu. Det blev en hippieval. Med den vill jag önska alla en riktigt glad midsommarhelg!
 
 
Glöm inte blommorna under kudden till er också, precis som hippievalen förberett här ;)
 
Oj, höll ju på att glömma: Jag har badat ute idag!! Alla som känner mig vet hur extremt frusen jag är, så det är stort! Efter en dags arbete i solen skulle jag bara kolla Max & kompisen när de skulle ta sig ett dopp i berghålan & låta Sensi svalka av sig lite. Men minsann blev jag sugen & hoppade i jag också. Härligt!!
 
Gulle Fia & alla djuren önskar också en skön midsommar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback