Utekontor

 Bästa tänkbara starten på dagen. En härlig djurrunda.
 
Sen fick Sensi finna sig i att bli schamponerad, hon hade hittat något mysigt att rulla i så hon luktade vedervärdigt. Men nu är hon nybadad & fräsch som en sommaräng.
 
 
Det ljuvliga vädret fortsätter & jag njuter i fulla drag. Flyttar ut kontoret & sitter i trädgården & plöjer igenom pappersarbete, som då blir mindre trist än inne vid skrivbordet.
 
Jag har den stora lyckan att bo granne med konstnär Mette Aarre och får därigenom träffa en mängd spännande konstnärer som jag säkert inte mött annars. I dag kom två av (numera avlidne) konstnär Jörgen Nash´s barn på besök i lilla verkstaden. Den ena boende i Framkrike, den andra i Mexiko. Spännande att höra om deras konst osv.
 
På Stendagen på lördag i Svarta Bergen kommer jag att ha med lite smycken att visa. Här ett par nya hjärtörhängen i mindre ringar.
 
 
Ikväll skall jag & en väninna lyxa till det, medan männen/pojkarna är på fisketur. Vi skall ha en slappakväll!! När hade man det senast??! Önskar er det samma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback