Skylttillverkning pågår.

Idag har jag gjort fler skyltar. Vi vill ju göra det enkelt för er att hitta oss ;)
 
Denna typen av Drakspår skall ni följa från Lönsboda, för att hitta ut till utställningen på lördag.
 
 
På fredag är det stort Bilbingo i Lönsboda, dit jag hört att det brukar komma mycket folk. Tänkte att där MÅSTE vi ju ha en stor skylt. Så har jag gjort en till det ikväll. 
 
 
Och så fortsätter bakandet till cafét. Hembakat, på egna ägg, det kan ni väl inte tacka nej till ;)
 
 
 
Här har vi hela familjen höna samlad, de som så flitigt förser oss med extra goda ägg.
 
 
Prognosen för lördagen ser lysande ut!
 
 
Idag har solen också lyst på oss. Jag har varit med Max & kompisen vid berghålan, de ville bada. Sensi kastar sig i också, så klart.
 
 
Vi pratade lite med sjöodjuret, men hann inte få med honom på bild. När jag fick fram kameran var det bara hans kompisar kvar.
 
 
Kristianstadsbladet skriver om evenemanget på fredag & sen kommer de ut & gör ett reportage på plats på lördag. Toppen!! Norra Skåne hade en jättefin artikel i veckan om evenemanget, Commersen skriver på onsdag (jag var tyvärr för sent på det med att skicka ut "pressreleasen" för att få det med där innan lördag). Vi tackar & bugar för hjälpen att sprida infon, så att många besökare kan komma & ha kul tillsammans med oss, titta på konst & hantverk, överraskas av Drakar & sjöodjur, lyssna på saga, gå på vårt skogscafé osv osv. Vi hoppas få in en god slant att skänka till arbetet med att uppfylla svårt sjuka barns drömmar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback