Set komplett.

Ljuva dagar fortsätter att komma och gå. Underbar sommarvärme att jobba i. Har haft flera kunder som velat se idag hur man polerar stenen. Dagar som denna är det ju inga problem att visa, det är ju bara behagligt med vattenduschen man får från slipmaskinen ;)
 
Dessa örhängen som jag gjorde häromdagen
 
var beställda till ett set, där det även skulle vara ett tillhörande halsband. Det har jag gjort klart idag:
 
 
Igår nämnde jag att kompisen & jag skulle träffas & äta på kvällen, medan våra gubbar var iväg med pojkarna för att fiska ett par dagar & tälta.
Vi hade en härlig kväll med god mat & rosévin. 
Idag fick vi höra hur det gått för camparna, som skulle äta sin fångst till kvällsmat igår. De var 5 st, så deras abborre mättade dåligt.. det blev visst hamburgare istället ;)
 
Sensi blev glad när lillhusse kom hem igen. Hon älskar att spela fotboll med honom.
 
Fullmånen brukar ha en väldigt uppiggande inverkan på mig, men ikväll känner jag inte av den. Trött som en lus. Sov sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback