Kungakedjan

Åh, så fin Rebecka Creates bild blev av halsbandet jag gjort:
 
En kungakedja med polerad oval Diabaskula. 
 
Det var heeelt omöjligt när jag försökte fota den själv, blev bara en massa blänk. Så TACK för hjälpen!!
Nu är smycket lämnat till kund.
 
Jag hoppas att ni hinner njuta av desa underbara sommardagar & kvällar. Även om vi jobbar mest hela tiden njuter jag i fulla drag av sommarvärmen. Gött!
 
Idag har vi haft fint besök vid transformatorn. Norra Skånes härliga reporter var ute & tittade på våra drakforskningsresultat.. Så håll utkik i Norra Skåne den närmaste veckan ;)
Vi fikade vid Karins & mitt "prototypbord" vid transformatorn, medan vi berättade om alla spår & annat som vi hittat. Och om 20 Juli.
"Det du inte trodde fanns" heter evenemanget.
 
Försöker lägga in affischen här till evenemanget, men lyckas inte. 
Kanske i morgon?
 
I övrigt har det varit polerande på min Diabasbagge "Diabug". Fortfarande inte klar. 
Kanske i morgon?
 
Jag återkommer ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback