Rosenbrosch

I år skall vi vara ute i mer god tid än föregående år, som mycket präglades av "panikarbete" in i det sista med alla våra projekt. Våra män ler lite överséende & tror inte ett smack på detta. Men nu har vi lagt upp strategin & planerat in årets evenemang.
Och när vi gjorde det fick jag ju tillfälle att titta in i barnkammaren i fårhuset. De små liven är så söta, jag får stålsätta mig för att inte adoptera några stycken & flytta in dem här.. Fick hjälpa till med att mata några med nappflaska som behövde lite extra. Jisses som man smälter.
Detta lilla livet fick ha lite extra värme under värmelampan. Ja, ni ser ju så söta. Suck.
 
När vi nu är inne på får temat så kan jag visa en tovad ros med ett blad i polerad Diabas (det som blänker till vänster, syns inte så bra på bilden).
En kraftig broschnål i silver håller broschen på plats.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback