Mässan nästa

Nu gäller det att välja ut vad som skall med i packningen till Bella Center mässan. I morgon skall det lastas & på torsdag bär det iväg. Tillsammans med Osby Turism skall Christer Bording, Svarta Bergen, Kullaro & jag göra vad vi kan för att marknadsföra hela området & med lite extra ljus på Diabas.
 
Jag tänker ta med några av Diabashängena som Karin Thureson målat, som ger lite känsla av att de kommer en sommar efter detta kalla. Som t ex denna vackra nässelfjäril.
 
Ikväll har jag blivit bortskämd med god blåbärssmoothie, riktigt lyxigt nu när jag är satt på flytande diet efter operationen. Tack!
Och så har vi fått en dos lamm mys. Lilla Gizmo åt duktigt, lilla magen blev alldeles rund. Inte stilla så länge att det kunde bli en ordentlig bild, men dock en suddig på gullepluttan.
 
Pojkarna är populära bland de små när de kommer med mat.
Många tomma flaskor blev det när alla var mätta & belåtna.
 
Nu får jag fundera vidare på packningen. Blir inga större föremål från min sida, visar bara smycken där. Har "lyftförbud" efter operationen, men smycken funkar ju ändå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback