Heldagskurs planerad!

Redan nu kan ni anmäla er till vår första heldagskurs, där ni ges möjlighet att träna på grunderna i att teckna/måla djur. Konstnär Karin Thuresson & jag kommer att ha kurserna i det stora, ljusa & vackra fårhuset i Santatorp. Det är lätt att fånga inspiration där bland gårdens alla djur. Material, för- och eftermiddags kaffe samt lunch ingår. Allt detta för 600 kr. Inga förkunskaper krävs. 6 Juli kl 9-17. Antalet deltagare är begränsat och till vår stora glädje har kursen redan börjat fyllas på, så är ni sugna går det bra att kontakta mig eller Karin Thuresson, så skriver vi upp era namn. Djur är väldigt roligt och inspirerande att teckna!!
Ja, de är väldigt inspirerande att vara tillsammans med över huvud taget. Jag blir alldeles uppfylld av glädje tillsammans med dessa underbara varelser.
Ni förstår hur man smälter för dessa skönheter. Längst till höger står min ljuvliga lilla favorit. Idag har jag gosat med henne & gett henne mat på lilla nappflaskan. Jag är så tacksam för att jag får ta del av detta!
I övrigt har det varit arbete i lilla verkstaden, möten med trevliga kunder & några raders skrivande till boken. Skall ta ett litet ryck till med den ikväll.
Det ser ut som att sambon sakta blir bättre från sin förfärliga influensa (som han ser det, jag tycker väl mer att det varit en ordentlig förkylning..) Idag har han övergått från att ligga & stöna i soffan till att bitvis sitta & stöna om hur dålig han är. Det är alltså ganska skönt att försvinna ut i lilla verkstaden & jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback