Gick bra!

Käkoperationen har gått bra idag.
Jag mår oförskämt bra för att vara nyopererad, kan knappt tro att det är sant.
Får verkligen tacka för supporten & hjälpen med smärtlindring Karin, det funkar extremt bra.
 
Istället för att ligga hemma efter dagens operation mår jag så bra att vi kunde åka till keramikstarten ikväll, kul, kul. Jag vill göra en säl i Diabas när vädret blir lite trevligare för utomhusarbete. Gjorde en liten prototyp i keramik ikväll.
 
Kvällens "nybörjare" på keramiken visade sig vara lika bra på keramik som på allt annat konst/hantverk hon provat på. Karins fat blir mycket vackert.
 
I morgon blir det en tur till sjukhuset i Hässleholm. Förhoppningsvis är min nya folder klar så jag kan hämta den också när jag ändå är i staden.
 
Vintern återvänder, det är kallt & snöigt. Kan passa med ett vinterfodrat armband, kraftigt mönstrat silverarmband med polerad Diabas, klätt med fårull.
 
 
I morgon skall jag mysa lite med gullelammet, hur skall det gå att tillbringa fyra dagar på mässan i Köpenhamn när djurabstinensen sätter in efter en dag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback