Sländan

Dendär sländan ni varit med sedan jag började skissa på är i stort sett klar nu. Här skall ni få se hur den blev:
 
 
Den är tänkt som bordsdekoration, fast bilden blev inte så lyckad nu, bakkroppen i Diabas försvinner nästan i den mörka bakgrunden.
 
Jag fortsätter på djurtemat, håller på med ett hänge med en enhörning i Diabas idag.
 
Lite lamm mys har det också blivit. Vi behövde diskutera lite angående boken (man får hitta på något att skylla på när man får abstinens..) så jag gjorde mig ärende ;) Det går framåt så sakterliga med skrivandet, men det är inget snabbprojekt dethär.
 
Idag kom hon skuttande & hälsade, lilla Gizmo. Ni ser så bråttom hon har, hon är suddig av farten hon håller.
Riktigt tung har hon blivit, det blir svårt när hon är en stor tacka och man vill plocka upp henne i famnen.
Titta på de små sötnosarna & njut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback