Gumman tö

Äntligen är hon här! Gumman tö! Hon äter duktigt på vår snö. Det drippettidroppar från stenar och tak på dagarna. Underbart!!
 
Ännu ett vårtecken fick vi igår, då tyckte hönsen att det var varmt nog att gå ut en sväng & sola, trots att det är lite snö kvar.
 En liten söt mus hade förirrat sig in i köket. Den blev också glad när jag släppte ut den i vårsolen. Se, så söt! 
 
Lite silversmide & Diabaspolering & annat har det så klart också blivit. Här är ett hänge som just blivit klart:
När det hänger ser det ut såhär:
 
Idag har jag förberett till morgondagens firande av sonens födelsedag. 13 år, jösses, hur gick det till??!? Han var ju nyss bäbis! 
Jag skall en sväng iväg till Kristianstad för återbesök efter käkoperationerna imorgon och så skall det tas avtryck- äntligen!! Så tårtan har jag förberett. Hoppas det blir godkänd av min lille älskling ;) Jag skall fixa till den lite till i morgon..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback