Örhängen Diabas med Silverhjärtan & tidningsintervju..

Idag har jag haft besök av två trevlig herrar, en journalist & en fotograf från tidningen "Jord & Skog i Blickpunkt". 
Diabas kommer ju verkligen ur jorden, så det kan ju passa bra. I mitten på februari hotar de med att istället för att som vanligt ha en kossa eller liknande på omslaget hamnar jag där.. En bekant tipsade i all välmening att jag skulle försöka kamma över hornen, så folk lägger märke till att det inte är en kossa :) 
 
Nåja, eftersom klockan ringde tidigt efter en sen kväll i trevligt sällskap känner jag mig lite halvsuddig idag, så jag tror inte hornen syns på bilderna.
 
 
 
Vi har fått upp tavellisten i nya köket, så gammelhönan Emla kan trona i all sin glans (målning av Karin Thuresson).
 
 
Målningen "Disguised Wolf" som står på hyllan har jag gjort .
 
 
Och så fortsätter the never ending story med vårt renoveringsprojekt. Nya köket börjar i alla fall ta form & detta utan att något värre blodvite uppstått såhär långt.
 
 
Lite arbete måste jag ju också hinna med. Örhängena jag berättade om att jag höll på med häromdagen är klara nu. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback