Invigning i Killeberg

Då var tågstationen i Killeberg invigd. Kul att så många var med och firade den stora händelsen. Jag har tyvärr ingen bild på konstverket som avtäcktes, men det var verkligen symboliskt för orten med kätting, städ och ett tåg som slingar sig upp längs kättingen. Mycket bra gjort av alla inblandade. En särskild eloge till härliga Stig Nyman som gjort prototypen som man arbetat utifrån. Trevligt att engagera skolan, där svetselever tillverkat det stora konstverket med bravur.
 
I banklokalen var vi några hantverkade som dukade upp våra alster. Karin & jag delade bord- Karin ville i vanlig ordning inte vara med på bild, ha, ha.
 
Vi använde trappan för att visa några av våra ljusstakar
 
 
På bordet blev det en bra kombination med Karins röda vallmoskålar & allt mitt svarta & silver.
 
 
Endel av mina halsband hängde vi upp på hängaren & på väggen bakom stoltserar Karins målningar:
 
 
 
Killebergarna var duktiga till att ut & röra på sig denna dag. Ja, naturligtvis var det många utifrån också som kom och tittade.
 
 
Nu är det full fokus på att få klart alla beställningar innan jul. Har kommit en bra bit med akutbeställningarna idag.
 
Sensi tittar bedjande mellan varven & påminner om att jag inte bara kan jobba, hon & hästarna vill ha sitt också.
 
Självklart blir det så. Vem kan stå emot den blicken?!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback