Tacksam!! Och lite eländig.

Blir bara några korta rader idag. Ligger ner & skriver. Whiplashnacken vill påminna mig igen om att den finns. Har haft ett par dagar igen nu när jag inte kan sätta mig upp utan att tuppa av. Extremt frustrerande när man absolut inte har tid att ligga sådan. Blä. Kan ha varit bärandet i Helsingborg som triggade det denna gången. 
Nu är det i alla fall aningen bättre, så jag kan ha ögonen öppna utan att bli alldeles åksjuk av hur rummet snurrar.
 
Fantastiska Karin med familj kom igår med svampsoppa & vackra tulpaner.
Ni är så snälla!! Rasmus hade bakat tårta, man blir ju alldeles rörd! Tyvärr kan jag inte äta när allt bara snurrar, men jag skall försöka igen idag. Tack!!
 
Idag kan väl denna passa, när mitt hjärta är alldeles fyllt av tacksamhet ;)
Det var ett litet experiment, mest på kul. Jag skulle ju ha in något rött i något smycke.. Så jag tänkte att vi provar att göra en lite nallebjörnsinspirerad silverängel med Diabashuvud. 
 
Nu skall jag sova vidare. Blä.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback