Slända

Städdag i lilla verkstaden har det varit idag. Välbehövligt. 
Sensi och konsulterna tyckte det var helt onödigt. Heeelt uttråkade.
 
Jag har beställt ny mobil idag, eftersom den gamla inte fungerar riktigt längre. Tog en iPhone & har beställt en iZettle till den, så jag skall kunna ta betalt med kort här & ute på utställningar. Praktiskt! Men det återstår att se om jag lyckas lära mig hur det hela fungerar när allt väl levereras.
 
Jag släppte ut min silver/Diabastrollslända på grönbete idag. Det tyckte den om. Den bekymrade sig inte ett dugg om att påsken sedan länge är över, den uppskattade de små påskliljorna som vågat sig fram i den kylslagna våren först nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback