Set komplett.

Setet komplett. Örhängena är också klara nu:
 
 
De hör alltså ihop med halsbandet jag visade häromdagen:
 
Trodde jag var bättre än jag var.. Blev varse att jag inte var så återställd som jag trodde efter senaste rycket med nackyrsel. Men idag känns det i alla fall bättre igen. 
 
Lite pyssel i trädgården till vårsol och fågelsång blev det också idag.
 
Alldeles underbart är det att komma ut och känna hur hela naturen laddar för vårgrönska. Man kan nästan förnimma hur det gror och hur livet börjar spritta i allt som vilat hela långa vintern. Lika fascinerande varje vår, men extremt efterlängtat denna våren! Äntligen!
 
I morgon blir det ett pass på jobbet i Osby. Sedan har jag tagit ännu ett steg i att fokusera på Lindberg Diabas & Silver. Mycket jobb i lilla verkstaden, så det hinns inte med att ha jobbet i Osby också. Men det har varit intressant, lärorikt och så har jag ju fått lära känna superduperkollegorna :) Känns tryggt att veta att de finns kvar & håller ställningarna, nu när turistinvasionen väntas in!! Tack!!
 
Har dock tagit mig på en ny utmaning.. Som guide i Svarta Bergen. Tror att det är lättare att kombinera det med jobbet i lilla verkstaden, så vi provar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback